Početna

O nama

Kursevi

Reference

Zaposleni

Kontakt

JPOA

Ugostiteljska struka
  • Registracija

Obuka, kurs i prekvalifikacija za recepcionara/ recepcionarku

Informacije o obuci:

Broj časova: 200 (1,5 mesec)

Oblast programa: Usluge, hotelijerstvo, turizam

Karijerne mogućnosti:  

Pruža put ka karijeri u oblasti ugostitelјstva. Kurs je namenjen osobama koje žele da rade kao recepcionari/recepcionarke u hotelima, odnosno objektima za smeštaj gostiju sa standardnom ponudom. Tokom kursa polaznici će steći osnovna znanja i veštine za rad na poslovima recepcionara/ recepcionarke.

Ulazne kvalifikacije: završena minimum srednja škola 4. stepen i poznavanje jednog stranog jezika na nivou komunikacije (poželјno engleski), osnovno poznavanje rada na računaru. Prvenstvo bi trebalo da imaju oni sa završenom ugostitelјskom školom, ekonomskom školom ili gimnazijom.

Poželјno je da kandidati budu: komunikativni, strplјivi, snlažlјivi, kreativni, sa manirima lepog ponašanja, psihofizički zdrave osobe koje su spremne za timski rad.

Klјučne kompetencije:

  • Primenjuje principe bezbednosti i zdravlja na radu.
  • Ume da pruži prvu pomoć
  • Da optimalno organizuje svoj rad na recepciji
  • Da vrši pripremu radnog mesta u skladu sa potrebama
  • Da vrši poslove rezervacije smeštaja
  • Da vrši prijem gostiju u skladu sa bon-tonom i manirima lepog ponašanja
  • Da informiše goste o turističkoj ponudi i uslugama
  • Da vrši obračun i naplatu u skladu sa Zakonom
  • Da pruža i naplaćuje telfonske usluge
  • Da ispraća gosta
  • Da priprema izveštaje i statističke preglede
  • Da pravi kalkulaciju i prodaju smeštajnih kapaciteta na recepciji
  • Da nadzire rad pomoćnog osoblјa
  • Da kontroliše kvalitet i kvanitet rada
  • Da komunicira sa gostima na stranom jeziku
  • Da se sporazumeva sa saradnicima koristeći stručnu terminologiju
  • Da obavlјa poslove tako da ne ugrožava sebe, gosta i saradnike

Struktura kursa:

  • Bezbednost i zdravlјe na radu
  • Pružanje prve pomoći
  • Organizacija rada hotela i organizacioni elementi
  • Upoznavanje sa načinom rada recepcije
  • Upoznavanje sa rezervacionim sistemima u recepcijskom poslovanju
  • Osposoblјavanje za naplatu usluga i ispostavlјanje hotelskih računa kao i menjački poslovi
  • Upoznavanje sa funkcionalnom povezanošću hotelskih službi
  • Sastavlјanje statističkih pregleda i izveštaja
  • Poslovna komunikacija
  • Obligacioni odnosi
  • Konvencija i uzanse u hotelijerstvu
  • Ekologija i zaštita na radu
  • Nadzor rada pomoćnog osoblјa
  • Praktičan rad na recepciji

Kandidati mogu i duže ostati na praksi i uz uslove koje dogovaraju sa vlasnicima firme u kojoj su na praksi