Početna

O nama

Kursevi

Reference

Zaposleni

Kontakt

JPOA

Maya
  • Registracija

Informacije o obuci:

Obuka se izvodi isključivo online.

Broj časova: 40

Dinamika: SAMO ONLINE 3x3 školska časa nedeljno ili po dogovoru

Potrebno predznanje: Osnove rada na računaru u operativnom sistemu Windows

Oblast programa: informatika

Plan i program za kurs Auto odesk Maya

I tema  

Uvod

Radni prostor, paneli, meniji

Otvaranje, snimanje dokumenata, uvoženje

Navigacija u 3D prostoru

Kreiranje standarnih oblika i njihovo podešavanje

 

II tema  

Kreiranje i izmena linija (curves)

Pravljenje jednostavnih 3D modela pomoću oblika

Modelovanje u NURBS režimu (isoparme i control vertexi)

Alati za pravljenje 3d objekata izvlačenjem poprečnog preseka (extrude)

Loft, revolve i birail alati

 

III tema  

Praktičan rad na modelovanju u NURBS režimu

Primena prethodno naučenih alata u praksi

 

 IV tema  

Osnove poligonalnog modelovanja

Pie meni, vertxi,ivice i lica (face)

Object i edit modovi

Načini selektovanja ivica i lica

 

V tema 

Alati za poligonalno modelovanje

Extrude i insert edge loop kao osnovni alati

Bevel, bridge i ostali alati u edit mesh meniju

Spajanje i razdvajanje objekata

Smooth i reduce

 

VI tema 

Grupisanje i dupliciranje objekata

Duplicate i duplicate special

Outliner i organizovanje scene sa mnogo objekata

Wireframe, shaded i ostali načini prikazivanja scene

Center pivot, parent

 

VII tema 

View meni i ubacivanje image plane-ova kao referenci

Kreiranje modela prema referenci

Primena naučenih alata na konkretnom modelu

Spajanje dve polovine modela i normale

 

VIII tema 

Praktičan rad, modelovanje

 

IX tema   

Primena materijala na objekat

Pravljenje novog materijala

Podešavanje parametara za materijale

Maya default i arnold materijali

 

X tema  

Razmotavanje modela (UV)

Izvoz razmotanog modela u photoshop

Priprema teksture u photoshopu

Teksturisanje modela

 

XI tema 

Svetla – osnovni principi

Vrste svetala i njihova namena

Standard svetla

Arnold svetla (area light, photometric, physical sky)

 

XII tema 

Rigging i kreiranje zglobova

Hijerarhija zglobova

Vezivanje modela za hijerarhiju zglobova (Joint)

Weight painting i podešavanje uticaja zglobova

 

XIII tema 

Kamere – osnovni tipovi i primena

Constraint along path za kameru

Osnove animacije I key frame-ovi

Render sequence I izvoz animacije