Informacije o obuci:
Obuka se izvodi isključivo online.
Broj časova: 40
Dinamika: SAMO ONLINE 3x3 školska časa nedeljno ili po dogovoru
Potrebno predznanje: Osnove rada na računaru u operativnom sistemu Windows
Oblast programa: informatika
Plan i program za kurs Auto odesk Maya
I tema
Uvod
Radni prostor, paneli, meniji
Otvaranje, snimanje dokumenata, uvoženje
Navigacija u 3D prostoru
Kreiranje standarnih oblika i njihovo podešavanje
II tema
Kreiranje i izmena linija (curves)
Pravljenje jednostavnih 3D modela pomoću oblika
Modelovanje u NURBS režimu (isoparme i control vertexi)
Alati za pravljenje 3d objekata izvlačenjem poprečnog preseka (extrude)
Loft, revolve i birail alati
III tema
Praktičan rad na modelovanju u NURBS režimu
Primena prethodno naučenih alata u praksi
IV tema
Osnove poligonalnog modelovanja
Pie meni, vertxi,ivice i lica (face)
Object i edit modovi
Načini selektovanja ivica i lica
V tema
Alati za poligonalno modelovanje
Extrude i insert edge loop kao osnovni alati
Bevel, bridge i ostali alati u edit mesh meniju
Spajanje i razdvajanje objekata
Smooth i reduce
VI tema
Grupisanje i dupliciranje objekata
Duplicate i duplicate special
Outliner i organizovanje scene sa mnogo objekata
Wireframe, shaded i ostali načini prikazivanja scene
Center pivot, parent
VII tema
View meni i ubacivanje image plane-ova kao referenci
Kreiranje modela prema referenci
Primena naučenih alata na konkretnom modelu
Spajanje dve polovine modela i normale
VIII tema
Praktičan rad, modelovanje
IX tema
Primena materijala na objekat
Pravljenje novog materijala
Podešavanje parametara za materijale
Maya default i arnold materijali
X tema
Razmotavanje modela (UV)
Izvoz razmotanog modela u photoshop
Priprema teksture u photoshopu
Teksturisanje modela
XI tema
Svetla – osnovni principi
Vrste svetala i njihova namena
Standard svetla
Arnold svetla (area light, photometric, physical sky)
XII tema
Rigging i kreiranje zglobova
Hijerarhija zglobova
Vezivanje modela za hijerarhiju zglobova (Joint)
Weight painting i podešavanje uticaja zglobova
XIII tema
Kamere – osnovni tipovi i primena
Constraint along path za kameru
Osnove animacije I key frame-ovi
Render sequence I izvoz animacije