Početna

O nama

Kursevi

Reference

Zaposleni

Kontakt

JPOA

Programiranje u Scratch-u (napredni nivo)
  • Registracija

Informacije o obuci:

Broj časova: 32

Ciljna grupa: deca V razreda osnovne škole i starija

Dinamika: 1x 90 min nedeljno

Potrebno predznanje: Kurs je namenjen starijim osnovcima, deci od V razreda osnovne škole i starijima. Pored osnovne informatičke pismenosti i poznavanja rada na računaru, podrazumeva i nastavna gradiva osnovnih škola iz matematike i informatike. Preporučuje se učenicima koji već imaju osnovna znanja iz oblasti programskih jezika ili su već uspešno završili Osnovni kurs Scratch vizuelnog programskog jezika.

Oblast programa: informatika

Cilj kursa:

Uz pomoć računara rešavamo mnoge, svakodnevne zadatke. A da bi računari znali šta treba da rade, moramo da ih za to programiramo. Kako ćemo morati da mislimo umesto svog računara, prvo moramo dobro da razumemo problem: da ga shvatimo, analiziramo i raščlanimo na manje, sasvim jednostavne probleme koje lako umemo da rešimo. Tada, treba da smislimo uputstvo za rešavanje svakog od ovih manjih problema. A da bi računar mogao da razume, moramo da mu saopštimo uputsva jezikom koji on može da razume. A to je Scratch.

Šta ćete znati posle kursa:

  • Primenjuje principe bezbednosti i zdravlja na radu.
  • primenjena znanja iz oblasti računarstva
  • Ovo programsko okruženje preporučuje se za razumevanje svih programskih jezika i informatičkih sistema jer na jednostavan način i kroz igru objašnjava posebne vrste algoritamskog mišljenja i osnažuje razumevanje računarskog okruženja.
  • Ovaj program olakšava razumevanje osnovnih principa programiranja i tako podstiče radoznalost, strpljenje i logičko razmišljanje.Sve navike koje se stiču u ovom okruženju namenjenom učenicima veoma su važne za kasniji razvoj, profesionalno usavršavanje i socijalizaciju – u svim oblastima, a ne samo u IT sektoru ili za programere.

 

Struktura kursa:

  • Bezbednost i zdravlje na radu
  • osnovni elementi programske logike
  • različiti tipovi podataka i operacije sa njima
  • liste
  • stringovi
  • kreiranje prezenatacija i kvizova
  • kloniranje likova
  • realizacija procedura razmenom poruka i korišćenjem uvedenih naredbi
  • crtanje geometrijskih figura
  • primeri simulacija i obrazovnih programa
  • kreiranje igara